lördag 18 februari 2012

Hur mycket saknar ni oss?

Hejsan! Det var ett tag sedan eller hur? Hur mycket saknar ni oss och hur gärna vill ni att vi kommer tillbaka? Både jag och Nellie är rätt sugna på att dra igång igen med massvis av ideer men om ni vill att vi börjar skriva igen måste ni kommentera lite bättre okej ?
Vi gör så här, om alla våra underbara 400 unika läsare om dagen kan komentera om ni vill att vi uppdaterar igen så kommer vi tillbaka, okej? vi vill ha massor med kommentarer nu!! Ni saknar väll oss lite iallafal? ;)
Vad tycker ni om nya headern?
mejla oss gärna på harrystheshit@hotmail.com om ni har några ideer till novellen eller om DU vill vara med i den! kramar från Johanna och Nellie.
(Vi är fortfarande intresserade av länkbyten och jag gör fortfarande headers gratis om någon vill ha?)

16 kommentarer:

  1. Jag vill att ni kommer tillbaka iaf ! :D <3

    SvaraRadera
  2. Brudar ni måste komma tillbaka!!! :D och jag älskar headern verkligen!

    SvaraRadera
  3. kom tillbaka!! :D hehe

    SvaraRadera
  4. KOM TILLBAKA!!! :')

    SvaraRadera
  5. Come back! Vi saknar er!;)

    SvaraRadera
  6. Miss youuu!! Kom tillbaka!!!

    SvaraRadera
  7. Kom tillbaka :D Jag har nyligen börjat läsa den här och den är super bra skrive :D

    SvaraRadera
  8. snälla skriv saknar så mycket! :'(

    SvaraRadera
  9. SNÄLLA KOM TILLBAKA OCH SKRIV SAKNAR ATT LÄSA SÅ MYCKET!! Snälla jag älskar den här novellen så snälla! :')

    SvaraRadera
  10. Den här novellen fastnade jag för första gången jag läste första kapitlet, så jag ber er snälla att fortsätta skriva!

    SvaraRadera
  11. ni har gjort ett super jobb med novellen headerna och allt! jag önskar verkligen att ni kan komma tillbak! :'(

    SvaraRadera
  12. snälla kom tillbaka älskar novellen ! :)

    SvaraRadera
  13. Snälla kom tillbaka <3

    SvaraRadera
  14. Jag hittade nyss hit till denna blogg och har läst alla delar nu, de var skit bra! Tråkigt att ni slutade dock. Kan ni inte fortsätta skriva? Snälla?

    SvaraRadera

Vas Happenin?