tisdag 10 april 2012

Svar på Kommentar

Varför har ni en novellblogg? Ni uppdaterar amldrig endå,lite synd då novellen var bra! Ska ni ha kvar novellen eller?


Svar: Nu är det så att jag har varit utomlands, Varit sjuk jätte länge och tillbringat en massa tid på sjukhus och därför missat massor i skolan så jag har extremt mycket att jobba ikapp och därför har inte jag kunnat uppdatera. Nellie har också tillbringat tid på sjukhus med sin skadade fot och därför har hon också missat i skolan och har ämnen attt jobba ikapp i men vi ska träffas idag ch förhoppningsvis slänga ihop ett inlägg. Vi skriver faktiskt för våran skull sen är det bara kil om det är några som läser men jag måste säga att jag blev lite irriterad av din kommentar för du vore också förstå att skolan går före allt annat och jag har skrivit tidigare att det är mycket i skolan.

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag upptäckte nyss eran blogg och jag hoppas att ni fortsätter skriva även om det blir ganska sällan! Jag vet själv hur jobbigt det kan bli när man ha massor av skolarbete och sammtidigt vill man ha egen fritid, samtidigt som man ska skriva inlägg och träffa vänner. Snälla sluta inte skriva, skriv när ni har lust. Bättre sent än aldirg! Kram! btw, kolla gärna in min novellblogg och säg vad ni tycker! :D

    SvaraRadera
  2. De e chill! Undrade bara varför,inte meningen att göra er irriterad eller så men jag undra bara. Dessutom ar det ett tag sedan ni uppdaterade så man glömmer bort att ni har mkt i skolan. Jag trodde inte att ni/du skulle ta det så / Jag som lämnade kommenaren ni/du svarade på

    SvaraRadera
  3. Hejsan :) Jag skriver en novell om One Direction och jag har precis startat min fjärde novell och är på kapitel 1. Kolla in den vetja xx http://onednovell.blogg.se/?tmp=01225619

    SvaraRadera

Vas Happenin?