måndag 2 januari 2012

BESÖKSREKORD!!!!!!!!!

OMG ni är såååååå otroliga! även fast det inte kommit ett inlägg på 2-3 dagar så väntar ni så oerhört tappert, men var lugna imorgon kommer ett ganska långt kapitel skrivet av Nellie som äntligen är tillbaka från Mexico :D Så vad tycker ni, har ni nåt tips på vad som ska hända i novellen? vill ni att vi ska ha med läsare i novellen? vill ni att vi ska ordna nån tävling? frågestund? Börja med "Dagens bild"? Förresten så om någon är intresserad av länkbyte så är det bara att kommentera vilket inlägg som helst.
Väldigt suddig bild för ja min dator är lite knas just nu men det där är alltså vår statistik just nu och så här står det:

Sverige
2 702
Ryssland
85
Kambodja
38
Thailand
38
Spanien
22
Norge
21
Tyskland
15
Storbritannien
7
Vietnam
6
Nederländerna
4

Helt otroligt tycker jag. fortsätt läsa och kommentera så fortsätter vi att skriva.
Sprid gärna bloggen så blir vi ännu mer sugna på att skriva.

XX Johanna

3 kommentarer:

  1. SVAR: Så kul att du är med och tävlar om valfritt plagg, väska, jacka osv :) gilla gärna min blogg och mitt inlägg på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 http://www.bloglovin.com/en/blog/3148799/alexandra-johansson

    kram :) har du redan gillat på bloglovin behöver du ju inte göra de igen :) det är bara kul att du är med och tävlar :D

    SvaraRadera
  2. SVAR: ja visst vi kan ha länkbyte, men jag har flyttat bloggen till blogg.se så du kan väl kommentera tillbaka om du fortfarande är intresserad!
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Del 6 är ute nu! http://whenimtaken.blogg.se

    SvaraRadera

Vas Happenin?