tisdag 10 januari 2012

You Are The Air That I Breath - Chapter 21

- Jag vill inte lämna dig för en ända sekund jag vill inte släppa taget om dig...
- Du behöver inte släppa taget om mig Niall för jag håller i dig minst lika hårt som du håller mig. Jag tänker inte släppa dig heller. Jag älskar dig, jag behöver dig jag kan inte leva utan dig det är för dig jag andas Niall och det ska du veta. Jag vill att du ska veta det, du är mitt allt...
Vi lutade oss sakta mot varandra och kände varandras varma andhämtning innan vi försvann in i en kyss så fin att tretusen rosor inte räcker åt för att jämföra dem...
________________________________________________________________________

Johannas Perspektiv

-Vad ska vi göra idag? Frågade Harry mig när vi vaknat och kysste mig på pannan
-Vi ska äta middag med min och Nellies familj, ni killar kommer väll också? log jag och han nickade till svars.
Jag tog fram kläder jag skulle ha under dagen och gick sedan in i badrummet, när jag stod i duschen med vatten rinnande över mig tänkte jag igenom gårdagen.
Jag hoppas Nellie var nöjd med sin överraskningsfest, jag hade iallafall hur kul som helst!
Det var så mycket folk där som jag aldrig träffat förut så nu skriker väll minneskortet på min Iphone att de nya kontakterna tar för mycket plats.
Det var helt underbart att få träffa alla kompisar igen men det verkade dock som att Harry och Adde inte gillade varandra och det gjorde mig rätt ledsen men de får helt enkelt försöka komma överens.

Jag fixade sminket och borstade igenom håret en sista gång innan vi skulle möta de andra i lobbyn, vi hade bestämt att vi skulle sova på hotell en natt så vi inte väckte våra föräldrar och syskon när vi kom hem från festen och det var nog rätt smart eftersom vi lämnade lokalen runt 02.00.
Vi kom ner i lobbyn och jag möttes direkt av Liams stora leende och en kram, jag sa hej till alla andra och sedan tog Harry min hand och vi började gå runt i stan för att fördriva tiden.
Det var en hel del folk ute idag så efter bara en halv timma på stan hade det bildats en cirkel av fans och paparazzis runt omkring oss.
Fansen pratade i mun på varandra så man hörde knappt vad man tänkte och vid minsta rörelse någon av killarna gjorde skrek dom.
Det var helt sjukt hur mycket fans killarna hade, jag visste att dom hade många i Sverige men aldrig att jag trodde att det fanns så här många.
När vi äntligen lyckats ta oss från stan pustade jag ut, jag gillade verkligen deras fans men ibland blev det för mycket men som tur var misstänkte ingen att jag och Harry var tillsammans nu så vi slapp alla sådana frågor.

Nellies Perspektiv

Middagen var helt underbar, det var så kul att se hur bra alla kom överens.
-Så, hur länge stannar ni här i Sverige då? frågade mamma och log mot mig.
-Vi har en konsert imorgon så vi åker efter den svarade Zayn som suttit rätt tyst under middagen, mamma nickade och sedan frågade hon vilket land som var nästa stopp och Zayn svarade på även den frågan
-Frankrike blir det här näst sen blir det olika ställen i London mer än så vet vi inte riktigt..
Det var otroligt skönt att vara Hemma igen! Jag hade verkligen saknat min familj och jag vet att Johanna har saknat sin även fast hon inte har visat det särskilt mycket.
Vi satt och pratade mycket, mamma pratade för det mesta med Niall, pappa pratade mest med Louis eller ja han försökte dra sina dåliga skämt som man bara har hört ett x antal gånger men de verkade iallafall ha trevligt och det gjorde mig glad.
När kvällen närmade sig sitt slut räckte mamma fram ett litet paket till mig, jag var så nyfiken på vad det kunde vara och egentligen ville jag bara slita upp presentpappret med en gång men då skulle jag antagligen sett helt knäpp ut.
Jag öppnade asken som legat i det nu sönder rivna pappret och i asken låg det en otroligt fin klocka.
-Åh tack så hemskt mycket!! Utbrast jag och kramade om mamma och pappa som pressenten var från.

Jag och Niall skulle sova hos mig och de andra hos Johanna eftersom hon bodde större än vad jag gjorde men det gjorde inte mig något, ensam tid med Niall var bara bra.
Vi sa hej då till killarna och Johannas familj sedan gick vi in i mitt rum och slängde oss på sängen.
-Jag saknar dina läppar sa Niall plötsligt och låtsades vara ledsen, jag fnittrade lite men sträckte lite på mig och vi möttes i en kyss.
-Jag har en sak till dig..sa Niall lite hemlighetsfullt
-Vadå? frågade jag nyfiken som jag är.
Han tog fram en ask och gav den till mig
-Öppna! Sa han efter att jag suttit och stirrat på den ett tag
-Men Niall du behöver inte ge mig någon födelsedagspressent! Du är allt jag någonsin velat ha och allt jag någonsin kommer vilja ha, det räcker med att veta att du är min och att jag har fått ditt hjärta. Han log stort när jag sa det och kysste mig mjukt.
-Älskling, jag vill ge dig en present så snälla öppna?
-Okej då..mumlade jag och öppnade långsamt asken, där i låg det vackraste halsbandet av guld jag någonsin sett, det var ett guldigt hjärta och i hjärtat var det inristat "Love your laugh, love your style, love your heart, your soul, your smile. Love your voice, love your touch. I love you"
Det var så fint så jag blev alldeles tårögd.
-Niall, jag älskar den! Tack så mycket! Sa jag och slängde mig runt hans hals.
-Oavsett vart du än är så bär du alltid med dig mitt hjärta. När han sa det kände jag en liten tår av glädje rinna ner för min kind.
-Niall, jag älskar dig! sa jag och kysste honom.
_________________________________________________________________________
Vad händer? Jag vill ha MINST 9 kommentarer för nästa del!!
Jag har haft feber hela helgen och så har det varit lite problem med en släkting så jag har varit väldigt ledsen och därför inte orkat skriva något inlägg. Hoppas ni gillade detta inlägg och förhoppningsvis skriver Nellie nästa till imorgon :) Jag vet, folk har påpekat att vi inte läser igenom det vi skriver men nu orkade jag faktiskt inte eftersom jag har feber så hoppas det inte är för många stavfel.
Men KOMMENTERA NUUUU så kanske ni får mig frisk ;) Vad tycker ni förresten om den nya designen?

Posted by: Johanna xx

10 kommentarer:

  1. Jätte bra novell!
    Besök min One direction blogg, med massor av snabba uppdateringar och jag skriver minst 10 inlägg varje dag med uppdateringar och mer! :D

    www.onedirectionupdate.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Det var bra!!;) Längtar till nästa!:)

    SvaraRadera
  3. vill bara ha mer, jag älskar din novell den är asbra

    SvaraRadera
  4. Fannyfollowtheblog!12 januari 2012 kl. 03:33

    more!!! :)
    bara en sak som jag gärna vill ha svar på när e fan videon färdig? min bild funkade inte att skickas in det datumet som var det sista... så kan jag skicka in den nu :) <33 tacksam för svar puss&kram xx

    SvaraRadera
  5. när kommer nästa

    SvaraRadera
  6. Det här är helt seriöst den bästa novellen jag någonsin läst och trp mig jag har läst MÅNGA!

    SvaraRadera
  7. Jätte bra inlägg! Och designen är jätte fin:)

    SvaraRadera
  8. Jätte bra novell! :D

    SvaraRadera

Vas Happenin?