fredag 13 januari 2012

Vad hände med statistiken?

Hejsan, blev väldigt förvånad när jag loggade in och såg våran statistik idag! Från att ha haft dryg 500 om dagen har vi knappt 100 idag :O jag känner ren skam...
Kan alla ni som läser våran blogg kommentera detta inlägg och skriva vad ni vill ska bli bättre/förändras och lite sådant?
Jag ska försöka komma på någon bra tävling vi kan ha här på bloggen och så håller jag på att planera en liten grej så kolla ofta på bloggen så ni INTE missar nyheten!!:D
förresten har ni också hört att 1D kommer till sverige (antagligen stockholm) i mars? vad tycker ni om det?
Själv längtar vi extremt mycket och för mig som fyller år i början av mars kan det inte bli en bättre födelsedagspresent!


Förresten vill ni att vi ska börja med "dagens bild"?:)
XX Johanna

5 kommentarer:

  1. Uppdatera gärna oftare! Älskar novellen, den är hur bra som helst.

    SvaraRadera
  2. Ooooooh vad är det för nyhet om man får fråga?? blir ju sååå nyfiken!! och Tävlingar är alltid bra!xx

    SvaraRadera
  3. Längre inlägg och oftare annars är allt perfekto:))

    SvaraRadera
  4. lite mer kärleks drama/matilda

    SvaraRadera
  5. Genom att uppdatera mera får man högre statistik. Men novellen är min andra favorit, so keep it up :)

    SvaraRadera

Vas Happenin?