torsdag 26 januari 2012

You Are The Air That I Breath - Chapter 23

Han höll mig runt midjan och tryckte mig tätt intill sig, jag kände hans svala andhämtning mot mitt ansikte när jag kollade upp mot honom. Han kysste mig länge och tillslut la vi oss ner i gräset under de lyktbetäckta träden längst floden...
____________________________________________________________________


(förlåt för meningslösa bilder)


Johannas Perspektiv


Jag och Harry satt på en helt underbart vacker restaurang precis vid floden, vattnet glittrade i månen och stjärnornas sken och jag kunde inte känna mig lyckligare.
Vi hade inte stött på några fans på hela dagen och det hade faktskt varit riktigt skönt för då har jag fått tillbringa mer ensam tid med Harry.
Vi åt våran mat i tystnad, det var inte pinsam tystnad utan det var tystnad av att njuta av varandras sällskap och ibland mellan tuggorna små pratade vi lite.
-Är du klar? Frågade Harry mig när jag tagit sista tuggan 
-Ja! Svarade jag, reste mig upp och la min hand i Harrys som räckte ut sin mot mig.
Vi började gå längs strandkanten hand i hand medans vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Helt plötslig lyfter Harry upp  mig på sina axlar och börjar gå mot vattnet
-Neeej Harry släpp ner mig!! Skrek jag mellan skratten men så klart så fortsatte han att gå ut i vattnet, när vi var så långt ute i vattnet att det räckte ända upp tillknäna på Harry släpte han ner mig i vattnet och jag skrek till.
Vi stog i vattnet och hade det mysigt då och då kysstes vi eller bara stod och kramades.


Väl tillbaka på hotellet tog vi hissen upp till mitt och Harrys rum.
Jag drog av mig mina Converse, tog Harrys hand och gick mot sängen.
Vi började kyssas medans Harry drog ena sin hand längs sidan av min kropp och förflyttade den andra längre och längre ner tills han sedan la den på min rumpa.
Kyssarna blev allt mer intensiva och både jag och Harry blev mer upphetsade och la oss sedan ner i sängen där kyssandet fortsatte.


________________________________________________________________________
Förlåt så hemskt mycket för ett uruselt kapitel och oerhört kort men jag har 4 läxor och ett prov imorgon och jag har varken pluggat eller gjort någon utav läxorna :/
Jag måste även be om ursäkt för att uppdateringen varit sämst men den blir bättre strax. det lovar jag! Nellie ä'r fortfarande sjuk och vi kan därför inte skirva vårat långa kapitel tillsammans men förhoppningsvis kan jag gå till henne imorgon men snäll som jag faktikst är så fick ni ialafall ett litet kapitel idag..
KOMMENTERA!!! 12 KOMMENTARER ANNARS AVSLUTAR VI NOVELLEN! 
Vad vill NI ska hända? Vill DU ha en roll i novellen? KOMMENTERA!!!!!!!!!!!! 
Imorgon (fredag) får ni extra mycket fakta eftersom ni har väntat så tålmodigt och jag vill även påminna om TÄVLINGEN  lite längre ner så ingen missar den :) 


Posted By: Johanna xx

13 kommentarer:

  1. Eran novell är grym!
    Jag skulle gärna vilja va med i novellen men harry är ju upptagen.. ;pp

    SvaraRadera
  2. fin blogg, lust att gö ett länkbyte? <3

    SvaraRadera
  3. Meeer! :DDDDD Du får verkligen inte sluta, tänk på oss läsare!! :Oooo

    SvaraRadera
  4. snälla sluta INTE skriva!!!!!!!!!!?????

    SvaraRadera
  5. omg!!!! mera snälla!!!!!

    SvaraRadera
  6. Meeeer!! Ni är grymma och som några redan skrev du/ni får absolut inte sluta!! <3 läääängtar till nästa kapitel

    SvaraRadera
  7. Ni får inte sluta ni är grymma Snäääälla skriv mer!

    SvaraRadera
  8. sååååå bra, snälla sluta inte den var ju sååååå bra!! :D

    SvaraRadera
  9. Komentar av mig!23 maj 2012 kl. 12:54

    Skriv mer, snääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääällllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllla!

    SvaraRadera
  10. Åhhhhh fortsätt jag älskar den:)<333

    SvaraRadera

Vas Happenin?