söndag 1 januari 2012

sorry

Vi ber om ursäkt för att det inte kommit något inlägg på hela helgen men både jag och Nellie har varit upptagna. Imorgon kommer kapitel 20 som Nellie skriver så det blir ju hur bra som helst!!m
Än har jag inte fått in några bilder men om ni inte "orkar" skicka in bilder så skiter vi i videon.
Anledningnen varför jag inte kan göra ett inlägg idag är 1, jag håller på med headers åt olika personer som ska vara klara den här veckan. 2, jag har varit borta hela dagen och jag har en hel del att förbereda inför nästa vecka (jag och Nellie ska ta navelpiercing då) :D och så har jag en massa nadra grejer att göra som jag helt enkelt inte orkar ta upp men om ni kommenterar detta inlägg jätte mycket så blir morgondagens inlägg långt.
en liten flrhandstitt på en läsares header som strax är klar:) 
//Johanna

2 kommentarer:

  1. Har skrivit en 1D novell, kika gärna in och kommentera så gör du min dag! :) www.whenimtaken.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Jo det är jag, lägger in din länk på en gång, så fixar du min sen va? :)

    SvaraRadera

Vas Happenin?