onsdag 28 december 2011

Ang - Fan Video (LÄS)

Hejsan underbara läsare, Jag har tänkt att göra en fanvideo till killarna som jag/vi sedan ska försöka sprida på twitter, facebook ja nästan överallt.
Tanken med videon är att vi ska visa hur mycket vi älskar dem och hur gärna vi vill ha dem tillbaka i sverige
så skicka en bild på er till våran mejl som är harrystheshit@hotmail.com
Info:
Låten som kommer vara under videon kommer att vara Up All Night.
Skicka in en bild på er där ni kanske visar upp alla era 1D-prylar eller kanske har skrivit en del av låttexten på tex handen/armen.
Ni kan även skicka en lite video snutt där ni sjunger en del av låten eller liknande men det klippet får MAX vara 15 sekunder lång.
Ni får skriva biltexter där ni länkar till er twitter, blogg etc men det är inte säkert att man kommer hinna läsa det, beroende på hur många bilder vi fått in.
Ni kan skicka bilder till oss fram tills den 5:e Januari, när videon är klar lägger jag upp den på bloggen på en gång!

Hoppas verkligen att ni vill vara med i vår fanvideo, det skulle betyda mycket och tänk om killarna får se videon, då har dem ju sett era ansikten ;)
XX JOHANNA

6 kommentarer:

  1. Hur lång tid har man på sig?
    JAG SKA SKICKA IN EN BILD! :D <3

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul!! Hoppas verkligen killarna ser den:D

    SvaraRadera
  3. Jag älskar eran blogg!jag spenderar mer tid till att läsa er novell än vad jag lägger ner på skolan:p

    SvaraRadera
  4. Jag äääääälskar din blogg!! Tillbringar mer tidpå att läsa er novell än vad jag lägger ner på skolan!:p

    SvaraRadera
  5. Har ni fått in många bilder?

    SvaraRadera
  6. Ungefär när kommer videon vara klar? Ser fram emot resultatet!

    SvaraRadera

Vas Happenin?