fredag 2 december 2011

Lite om ägaren

Sorry bilden är lite konstig men ja det är iallafall ungefär såder jag ser ut i vanliga fall :)
Hejsan, jag tänkte bara att det kunda vara lite intressant för er att få en bild av den som äger bloggen (eller inte, ni behöver inte läsa detta) Jag heter iallafall Johanna är 14 år och ÄLSKAR One Direction, Skriva Musik och skunga! Ja ni kanske tycker att det är "ego" eller något sådant eftersom hon i novellen heter Johanna men det är så att jag  inte kom på några bra namn på vad huvudpersonerna skulle heta så jag tog namn från folk jag känner i verkligheten, alla är dock inte "verkliga" men en del av dom och jag får inspiration av min vardag, sådant jag drömmer om och ja i prinsip allt jag ser och hör. Det är även så att om det kommer någon l´kort snutt av en låttext ï senare inlägg så är det sånt jag har kommit p själv om inte annat anges. Tack så mycket för att ni läser min novell och om ni har tips så kan ni alltid kommentera eller maila mig på denna adress harrystheshit@hotmail.com så svarar jag snarast möjligt. Kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vas Happenin?