tisdag 27 december 2011

Kör på en svar på kommentarer

Hjesan, idag blir det inget inlägg för jag kom nyss hem från stan så jag sätter mig ner och börjar skriva nu men jag tänkte skriva ett ganska långt så det får komma imorgon :)
Har fått en hel del kommentarer så jag tänkte svara på några av dom.


Hej, jag tänkte bara säga att jag är en enorm "Directoner" och "Belieber" så jag har en fråga för jag tycker att jag känner igen dig..var inte du ägaren av http://jbnovellen.blogspot.com// också? jag älskade era noveller och skulle verkligen vilja att ni började skriva igen... kram<3
Svar: Hejsan Sandra, vad kul att du känner igen mig för ja det är jag som var en utav ägarna :D blev verkligen jätte glad när jag såg din kommentar och jag kan prata med Linnéa som var den andra ägaren så får vi se. xx
  
Jätte bra!! vad fick du i julklapp förresten?
  Svar: Kul att du gillade inlägget! jag fick mest pengar (som redan nästan är slut :P), kläder, smink, parfym, lite grejer så jag kan göra smycken :)
 
http://onednovel.blogg.se/ Om ni gillar Harry ska ni garanterat läsa den här. Den handlar om honom och
Louis. Niall är med lite också. Det är inte jag som skriver men jag ger reklam;P Läs!!!
Av AnonymYou Are The Air That I Breath - Chapter 17 på 2011-12-26
   Svar: Haha jag läser faktiskt redan den och eftersom jag gillar den så otroligt mycket så tipsar jag er underbara läsare att även kolla den bloggen fast glöm INTE bort oss snälla?
 
SjuktBRA!!!! :D MER tkr att du uppdatterar asmkt för det är ju faktist jullov ;)
Av AnonymYou Are The Air That I Breath - Chapter 16 på 2011-12-25
  Svar: Tackar, det är just nu jag kommer kunna uppdatera som mest! jätte kul att du gillar novellen. Det är sånt här som får en att vilja skriva mer :)
 
MER!!! :D Sitter i Thailand, perfekt läsning nu när böckerna är slut ;) JÄTTEBRA! <3
Av Fanny :)You Are The Air That I Breath - Chapter 15 på 2011-12-23
  Svar: Tack så mycket! Hoppas du har det bra i Thailand :)
 
Grym!! När kommer nästa? Och varför ska du göra tidsinställda?
  Svar: Nästa del kommer imorgon (Onsdag) och jag gjorde tidsinställda för att jag skulle till Finland och fira jul där och eftersom Nellie är i Mexico så kunde inte hon heller blogga :)
 
Den var fantastiskt bra!! Skit kul att det äntligen händer greje:) kan inte niall bjuda ut Nellie ?
Av AnonymYou Are The Air That I Breath - Chapter 13 på 2011-12-19

Svar: Jo absolut, det kommer han att göra snart men Nellie ville vara med och skriva när det händer så just nu kommer det mest vara från Johannas och Harrys perspektiv.

Hoppas svaren dög men nu ska jag fortsätta på nästa del, förbereda inför en tävling jag tänkt att ha på bloggen och så ska jag även inviga mina älskade Hollister pyjamasshorts :D
Har ingen bild på killarna på datorn jag använder nu.
Någon mer än jag som var på Hollister idag? visst var det helt KAOSIGT!?:O
om ni var där, vad köpte ni? xx

2 kommentarer:

  1. Jag var på Hollister idag och jag tror jag såg dig, tänkte gå fram och säga hej men jag vågade inte:/

    SvaraRadera
  2. Jag köpte också ett par pyjamasshorts från Hollister:) vilka köpte du? Dom röda eller blåa? Jag köpte de röda.

    SvaraRadera

Vas Happenin?