onsdag 14 december 2011

LÄÄÄÄS, ganska viktigt.

Hejsan, förlåt för att jag (Johanna) inte har skrivit ett kapitel på några dagar och jag vet att ni kanske bara tycker att det här är en massa ursäkter men vi har haft 5 prov, en uppsatts på 6 sidor som vi hade lite mindre än en vecka på oss att skriva sen så har det bara varit allmänt stressigt i skolan och jag har varit hur slut som helst, jag höll på att gå in i väggen (asså inte bokstavligt talat gå in i en vägg men aa ni fattar) och så har det varit en hel del problem med några personer så både jag och Nellie har varit riktigt trötta och irriterade. Men nu så ska jag försöka lägga upp en del om dagen och går inte det så blir det åt minstone en varannan dag. Inatt åker Nellie till Mexico och ska vara där i två veckor så hon kommer inte kunna blogga alls och om en vecka åker jag till Finland och är där i fem dagar men jag ska försöka göra lite tidsinställda inlägg :) btw så ska jag försöka få tag på en gästbloggare som kan hjälpa mig att hålla igång bloggen medans Nellie är borta. Någon som är intresserad? mejla oss på harrystheshit@hotmail.com

Jag börjar på ett inlägg nu så får vi se om det hinner komma ut ikväll men du blir det väldigt sent annars kommer det imorgon efter skolan :)xx stay tuned

och Nellie ha det jätte bra i Mexico, kommer sakna dig besto :*

1 kommentar:

Vas Happenin?