tisdag 6 december 2011

You Are The Air That I Breath - Chapter 6

-sisten i är en fegis!! skrek jag och började springa mot vattnet
-Fuuusk!! skrek Nellie och började springa strax efter mig och började skvätta vatten som bara den när vi båda var i vattnet.
-IIIIH sluuta!!! skrek jag och vi båda började asgarva. Vi badade och solade riktigt länge.

_________________________________________________________
Men sedan var vi tvungna att gå hem.
-Hur mycket är klockan? Frågade Nellie när vi kom hem
-Ehm...halv fem! sa jag och kände hur paniken började komma, vi skulle ju vara där klockan sju.

Nellies perspektiv
Vi sprang runt hemma som galningar och försökte hitta en lämplig outfit men tillslut hittade jag det pefekta, ett par ljusa höga shorts med en instoppad blommig blus och en marinblå kavaj till det. Perfecto.
Jag plattade håret lite lätt och drog några tag med marcaran.
-Börjar du bli klar snart? frågade Johanna som kom gåendes mot mig
-Ja alldeles strax! svarade jag. Johanna hade ett par vita shorts (vet det är en kjol på bilden men skit i det)
med en guldig paljett blus instoppad och en kavaj till det. Vi ixade oss lite till men sen var det dags att gå ner till bilen som skulle hämta oss.

När vi väl stod på våra platser som var allra längst fram ungefär i mitten så kände jag hur nerverna började komma, jag vet inte varför det var ju inte direkt så att jag skulle upp på scen men att få stå så här nära scenen när killarna skulle sjunga, det kändes riktigt stort.
Strålkastarna började blinka och melodin till WMYB börjades spelas, tjejerna blev som galna och det blev ännu värre när killarna klev ut på scen, jag kollade på Johanna och vi började skratta lite men så började vi också skrika och sjunga med i låtarna.
Vi hoppade och sjöng med till varje låt men när dom sjöng one Thing gick alla killar ner på knä framför oss och sjöng, jag stod och log som ett jäkla fån, Niall tog tag i min hand och pussade den lät. Omg jag är i himlen! tänkte jag precis innan dom reste sig upp och började hoppa omkring igen.

-Tjena tjejer! Ropade Louis när vi kommit backstage
-Hejsan sa både jag och Johanna glatt, vi kramade om dem alla och Niall gav mig en puss på kinden.
-Vas Happenin!? Ropade Zayn och alla började garva
-Så, gillade ni konserten då? Undrade Liam
-Jaaa ni var grymma!! Svarade Johanna
-Men är ni fans? ni kunde ju varje låt utan till! Fråågade Zayn
-Haha eh ja..typ svarade jag och rodnade lite. Vi snackade riktgit länge men sen bestämde vi oss för att åka och bowla.

_______________________________________________________________
Vad tror ni kommer hända när dom bowlar? vad vill ni ska hända? kommentera! nästa del kommer imorgon men ge oss 5 kommentarer så får ni två delar imorgon! promise. Fick en frågan om när det kommer lite drama och drama kommer det snart, om kanske 3-4 kapitel så vänta och se ;) Förlåt för kort och tråkigt inlägg men har massa prov som jag måste plugga till!!
Posted by: Johanna

2 kommentarer:

  1. Riktigt bra! :D Två delar imorrn! Låååååånga ! Snälla<3

    SvaraRadera
  2. Kan inte de bli tillsammans snart? Någonting måste ju hända. Jätte bra annars men vill ha lite drama, helst snyftdrama ;)

    SvaraRadera

Vas Happenin?