fredag 16 december 2011

Lite svar på kommentarer

Åh skit jag började gråta:s jätte bra
Av AmandaYou Are The Air That I Breath - Chapter 12 kl. 13:42
Svar:: Vad gulligt, men så bra tycker jag faktiskt inte att jag skrev :S
  
Usch hatar såna killar!! Tror att dom är någonting men egentligen är dom INGET! tycker du ska se vad det är han egentligen vill dig och sen får du avgöra om han är nåt att ha:)
Av AnonymÄr det okej om jag skriver av mig lite bara? kl. 13:37
Svar: Mmh visst är sånna killar irriterande? aa jag håller på att smsa med honom nu men jag är rätt säker på att han inte är något att ha. men tack för att ni läsare är så stöttande :*
Älskar hur man hör WMYB i bakgrunden:D
Av AnonymAbout kapitel 11 - Video info kl. 09:58
Svar: Haha jag som försökte ha musiken så lågt att man inte skulle höra, verkar som att jag inte riktgit lyckades med det;)



Jag vet inte riktigt varför det här inlägget ser så konstigt ut och jag lyckas inte fixa det men hoppas det inte spelar så stor roll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vas Happenin?