torsdag 8 december 2011

Ännu en till svar på kommentarer

Måste först bara säga en sak, JISSES VAD NI ÄR BRA PÅ ATT KOMMENTARER VI ÄLSKAR ER!!! Vi trodde inte att vi skulle få så här många som kommenterade och läste vår novell, vi blir verkligen mer peppade till att skriva, TACK för att ni läser och tack för era oerhört fina kommentarer.


Åh gud du ska bara veta hur glada Johanna och jag blir av att höra vad fina saker ni säger! Vi försöker som sagt att skriva så verkligt som möjligt, kul att du tycker att vi lyckas med det! :D Johanna börjar på nästa del nu så förhoppningsvis kommer den redan ikväll :) xx
Svar: Nellie jag är nästan klar med nästa del hoppas den duger...jätte bra att du svarar på kommentarerna och ditt inlägg var jätte bra! visst har vi världens bästa läsare? tänka sig att kommentarer kan göra en dålig dag till en av de bästa!xx
  
Det här är allvarligt talat den bästa och ända novellblogg jag någonsin följt som faktiskt känns verklig! Fortsatt skriva på ert sätt så kommer snart denna blogg vara känd!:)
Av lovisaSvar på kommentar (igen, sorry) kl. 09:31
Svar: Åh herre min skapare, har du någon aning om hur glada vi blir av att hära sådant? det betyder riktigt, riktigt mycket! och absolut att vi fortsätter skriva som vi gör, vi kommer inte ändra oss. Jätte kul att du gillar novellen, och tack så hemskt mycket för din fina kommentar!xx
  
När kommer nästa? vill läsa mera nu.
Svar: Jag (Johanna) håller på med nästa del nu och skulle väll gissa på att den är publicerad om ca en timma, tack för kommentaren!xx
  
Vet att ni inte vill ha anonyma kommentarer men jag har ingen blogg eller nåt sånt...men men jag älskar iallafall er novell den är jätte bra. Ni uppdateras bra, skriver perfekt och det känsliga så verkligt när ni skriver.
Svar: Hejsan, jo men självklart går det bra att kommentera annonymt också bara det att det skulle vara ännu roligare att få se vilka det verkligen var som kommenterade. TAAACK för din super fina kommentar, du anar inte hur mycket det betyder, mycket kärlek till dig.xx


Tummen upp till alla våra läsare, vi älskar verkligen er! än så länge har vi 130 besökare (dagens statistik) ser ut som ett besöksrekord e på gång...hope so :) luv u guys xx

1 kommentar:

Vas Happenin?