söndag 18 december 2011

INFO!!! LÄÄÄÄS!

Hejsan underbara läsare. Jag (Johanna) har precis kommit hem från mina kusiner så nu ska jag sätta mig ner och skriva kapitel 13 och massa tidsinställda inläg efter som att jag lämnar detta blöta svenne land på Onsdag och åker till ett ännu blötare finne land;) ska fira jul där hela familjen hos några släktingar så då kommer jag ju inte kunna skriva något och för att bloggen inte ska stå helt stilla så skriver jag masssa tidsinställa istället! Och någon frågade när Linnéa börjar blogga och för er som inte vet vem hon är så ska hon gäst blogga här. Jag vet faktiskt inte riktigt när hon ska börja skriva, jag hade tänkt att hon skulle göra det nu men hon är och spelar sm hela helgen så jag ska prata med henne imorgon och se om hon vill skriva några inlägg eller om jag bara ska skriva tidsinställt. och förresten...NELLIE KOMMER HEM PÅ TORSDAG OM EN VECKA!!! :D haha gooosh vad jag saknar Nellie pch när hon är tillbaka blir uppdateringen ännu bättre! men nu ska jag fortsätta skriva på chapter 13, antingen kommer den upp ikväll eller imorgon :)
How cute :')
//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vas Happenin?