torsdag 15 december 2011

FRÅGESTUNDEN - AVSLUTAD

Vad är era dröm yrken?
Av Anonym på FRÅGESTUND!! på 2011-12-13
Svar: Mitt (Johannas) dröm yrke är låtskrivare! jag vet inte vad Nellies är och hon är ju i Mexico så hon får väll
svara på frågorna när hon har kommit hem:)
Haha varje kapitel ni skriver dör jag seriöst av garv av. Har ni funderat på att bli komiker?
Av Anonym på You Are The Air That I Breath - Chapter 10 på 2011-12-13
Jag vill bara säga att jag älskar eran novell! Sitter och klickar på uppdatera sida hela tiden i hopp om att ni lagt upp en ny del. Jag skulle nog kalla mig själv för att vara ett "Jellie fan" (Johanna+Nellie)
Av Anonym på FRÅGESTUND!! på 2011-12-12
Svar: OMG vad gulligt!! "Jellie fan", shit vad jag älskar dig!;) Nästa del kommer om ca en timma:)) 
Tack så hemskt mycket för kommentaren!xx
Jag undrar bara hur ni ser ut och om ni kan beskriva era personligheter och berätta lite om er vardag? Det vore kul att veta hur ni ser ut så man kan komma fram och hälsa om man någon gång ser er:) jag varnar er, jag skulle be om att få ta en bild med er och jag skulle börja skrika!
Av klara på FRÅGESTUND!! på 2011-12-12
Svar: Haha vad gulligt:') vi kan göra ett inlägg var där vi beskriver oss själva, jag kan göra det när nästa kapitel har kommit ut
men Nellie får väll göra sitt när hon har kommit hem från Mexico:) 
Ska ni på någon utav deras konserter? Vad heter ni på twitter, tumblr och weheartit? Om ni har det
Av Anonym på FRÅGESTUND!! på 2011-12-11
svar: Nej vi ska iallafall inte på deras turné, våra föräldrar låter inte oss åka:( Jag (Johanna) har
alla tre, twitter: @Johanna143luvU Tumblr: LifeByJohanna weheartit: childnrone och vi har även youtube där våran
gemensamma heter Lovelifesucker och min privata heter Childnrone :)
Hur länge har ni känt varandra? Kan ni berätta lite om er själva och lägga upp en bild på er?:)
Av Anonym på FRÅGESTUND!! på 2011-12-11
Svar: Vi har känt varandra sedan första året på dagis:) och som sagt så kan vi göra inlägg om vilka vi är.
Hur länge har ni varit One Direction fans? Har ni träffat dom någon gång?xx
Av sofia på FRÅGESTUND!! på 2011-12-11
Svar:  Vi har varit "Directioners" i frygt ett halv år och jaaaa vi har faktiskt träffad dem!! 2:a oktober, BÄSTA dagen i våra liv:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vas Happenin?