torsdag 22 december 2011

You Are The Air That I Breath - Chapter 15

-Jag vet inte, jag har funderat på det men jar har inte kommit på någonting! suckade jag
-Vi gör så här, när vi är i Italien kan vi ta och prata med Niall och försöka komma på någonting om du uppbehåller Nellie? Sa Harry precis innan Nellie och Niall kom tillbaka så jag gav honom bara en liten nick som svar.
___________________________________________________________________

Nellies Perspektiv
Medans vi satt och väntade på att få kliva på flyget höll killarna på att flamsa runt medans både jag och Nellie var alldeles för trötta för det så vi satt ner, eftersom alla platser var upptagna så satte vi oss mitt på golvet och ingen av oss orkade bry sig om vi satt i vägen eller inte.
Johanna tog fram sin Ipod och gav mig ena hörluren, vi satt och lyssnade på musik och sjöng med till alla låtar väldigt högt, ingen av oss är särskillt blyga så det var bara kul att få se allas miner och snea blickar.
När låten "Miss Faty" började spelas reste vi oss upp och började dansa till den och vi sjöng riktgit högt, killarna stod bara och garvade oss för jag antar att vi såg rätt töntiga ut där vi stod och dansade, fint kan man inte direkt säga att vi dansade eftersom både jag och Johanna var helt över trötta så det var mest skrik och skratt.
När det äntligen var dags att kliva på planet och vi paserade människorna som suttit i närheten av oss så suckade dom och stirrade på oss med riktigt irriterade blickar men jag och Johanna garvade bara.
Jag satte mig bredvid Niall och loggade snabbt in på twitter och skrev "Italy here we come" sedan kollade jag mina mentions och det var inte några det utan det var sjukt många, jag kollade igenom några och det var bara en massa fina kommentarer som att de tyckte att vi passade att vara killarnas vänner och lite sånt men sen fastnade min ögon på just ett tweet det stod "@NellieePellie @Johanna143luvU sluta utnutja våra killar! Ni är bara ännu ett par uppmärksamhets kåta horor" (förlåt till er som tycker jag svär eller skriver för fula ord)
hon hade även skrivit en länk som jag klickade på och jag suckade djupt.
När sidan laddats helt såg jag att det var någons Tumblr som enbart handlade om mig och Johanna och det var verkligen inte snälla saker de hade skrivit. Det var bara en massa hat, det var massa bilder på mig och Niall tillsammans, Johanna och Harry tillsammans och så var det bilder på oss själva med elaka kommentarer.
Ännu en gång suckade jag bara, jag vet att jag egentligen bara vore strunta i kommentarerna men det gjorde mig faktiskt riktigt ledsen för varken jag eller Johanna har gjort något fel, vi var ju inte ens tillsammans med dem.
-Vad är det? frågade Johanna oroligt, hon hade antagligen sett att något var fel så jag räckte henne mobilen och när hon såg allt förändrades hennes ansiktsuttyck också till ett väldigt ledsamt.
-Gud så patetiskt! sa hon på engelska men sedan fortsatte hon på svenska -jag blev faktiskt jätte ledsen av att se det där! och jag tyckte jag kunde skymta en tår som ville titta fram.
-Tjejer vad har hänt? undrade Zayn och Johanna gav honom mobilen som han sedan skickade vidare till de andra killarna.
När alla killar läst klart fick jag tillbaka mobilen och killarna kollade med ledsna blickar på oss. Jag tror ingen av dem riktigt visste vad de skulle säga, det var liksom deras fans som gjorde det här så det måste verkligen ha känts svårt, och jag tror att dem kände sig väldigt hjälplösa också för det var ju faktiskt ingenting de riktigt kunde påverka men jag kunde ändå inte låta bli att känna mig ledsen och lite rädd, jag ville inte att deras fans skulle hata oss iallafall inte för att vi umgås med dem men vad hade jag förväntat mig? att alla skulle älska oss? nja det var nog inte riktgit så det verkliga livet fungerade, det märkte jag ju iallafall nu.

När vi kommit fram till Italien var det riktgit mycket fans men som tur var så slapp jag och Johanna få massor med kommentarer och frågor utan vi hade bara gått ut ur flygplatsen lungt medans killarna skrev autografer och tog bilder med en del fans.
Jag och Johanna satte oss i bilen och väntade på killarna
-Kan inte vi shoppa efter genrepet? bara du och jag, det var ett tag sedan. Frågade Johanna
-Jo visst kan vi det! svarade jag och hon sken upp
Killarna klev in i bilen kanske tio minuter efter oss och sedan började vi åka mot hetellet som inte alls låg långt ifrån.
-Vad ska ni göra då? frågade Harry och kollade mot Johanna
-Vi ska shoppa! svarade Johanna glatt och gav honom en blick
-Haha hur kan ni ens tycka att det fortfarande är kul att shoppa så mycket som ni shoppade i London? skrattade Louis fram men vi vara ryckte på axlarna och gick mot vårat rum.

Väl ute på stan gick vi in på varenda affär vi passerade som vanligt och shoppade minst en grej i varje affär.
Men efter någon timme bestämde vi oss för att ta en fika.
-Två Chai Latte, tack! sa jag till hon som stod bakom bänken, hon nickade och gav oss våra Chai latten när dem var klara.
Vi satte oss som vanligt en bit in i cafét och började prata på om allt mellan himmel och jord.
________________________________________________________________
KOMMENTERA!!!!
Änuu ett ganska kort och kanske ett tråkigt inlägg men det får duga! Detta är ju tidsinställt för just nu sitter väll jag i bilen på väg till mina kusiner i finland så fram till tisdag kväll kommer det vara tidsinställda inlägg och för att jag ska hinna göra all tidsinställda inlägg så blir dom ganska korta.
Posted By: Johanna xx

1 kommentar:

  1. MER!!! :D
    Sitter i Thailand, perfekt läsning nu när böckerna är slut ;) JÄTTEBRA! <3

    SvaraRadera

Vas Happenin?