tisdag 20 december 2011

Ännu en gång lite info.

Hejsan underbara läsare! Jag har precis blivit klar med alla 5 eller 6 tidsinställda inlägg och kapitel 15 (kommer inte ihåg vilken del som är nästa :s) kommer upp imorgon och om ni kommenterar på riktigt flitigt så har jag en lite överraskning när jag kommer hem!
Imorgon åker ju jag till finland och det ska bli jätte kul jag kommer dock inte ha tillgång till internet så jag gör ett långt svar på kommentarer inlägg när jag har kommit hem.
Förresten, vi fick kommentarer förut om att ni trodde vi hade A i svenska och att vi skriver jätte bra och sånt...jag fick mitt svenska betyg idag och det var bara ett E!!!!:OOOO fatta vilken chock! :'( nejmen hon tycker jag är jätte bra dock har jag en del frånvaro från början av terminen så det har påverkat mitt betyg väldigt mycket.

Här har ni en sneak peak på mitt julkort från mig till er läsare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vas Happenin?