torsdag 8 december 2011

Svar på kommentar (igen, sorry)

Åh sjukt rolig och bra! ni båda skriver jätte bra, ni har säkert typ A+ i svenska va?xx
Svar: Haha tackar, jag vet inte riktigt vad Nellie har men ja hon har säkert A+! jag
får mitt betyg ungefär nästa vecka men gissar typ på ett B eller något :)
vill ha mera!!
svar: Hoppas du gillade kapitel 8 som Nellie skrev, jag garvade iallafall :D 
jag börjar på kapitel 9 nu så den kommer senare ikväll :)
Hahahahahah garvade ihjäl mig "men lås upp dörren då?" hahah så roligt xD
svar: haha tack, kul att du gillade det men bara så du vet...det är en typisk Nellie kommentar, hon säger
sånt hela tiden ;)

1 kommentar:

  1. Det här är allvarligt talat den bästa och ända novellblogg jag någonsin följt som faktiskt känns verklig! Fortsatt skriva på ert sätt så kommer snart denna blogg vara känd!:)

    SvaraRadera

Vas Happenin?