fredag 30 december 2011

Herregud vad ni är grymma!!

Jisses!! jag tänkte att jag lite snabbt skulle kolla statistiken men så möts jag av 42 kommentarer som skulle godkännas! Dt är helt otroligt, 42 kommentarer på en dag!! det är vi riktigt tacksamma för!
Idag blev det inget kapitel och det ber jag om ursäkt för men jag har varit och dhoppat hela dagen (igen) sen åkte jag med morfar och vi bokade en resa..men imorgon ska jag ÄNTLIGEN träfa Nellie så då ska vi väll planera en hel del om vad som ska hända framöver i novellen och KANSKE tillochmed att vi skriver ett kapitel tillsammans och då blir det antagligen långt för när vi är tillsammans får vi hur mycket fantasi som helst. Men nu måste jag fixa mina naglar inför imorgon, det är ju nyår då har ni några nyårslöften? jag har tre löften hittills och om ni vill veta dom måste ni kommentera ;)
btw så älskar jag att så många har börjat fråga om hjälp med design och sånt, det är verkigen jätte kul och självklart hjälper jag till! någon undrade även m jag gör dom gratis och svaret på den frågan är JA jag gör de helt gratis, än så läng iallafall :)
XX Johanna

mina älsklingar :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vas Happenin?